vineri, 27 martie 2009

Riga Crypto

Imi scutur anii de pe umeri
Si palaria-mi de pacate,
Ce pete albe inca poarta
Urmele-mi de libertate.
Ma simt prins in vraja ta,
Ce multora ai daruit.
Si ma supun vointei tale
Doar ca sa ma stiu iubit.
Ma –nconjor in somn si pace.
Plutesc pe pulpa de petale.
Si-mi beau potirul de martir,
In falsu-mi sentiment de jale.
Dar tu, misela,
Din coltul tau, astepti schimbare,
Privind mut cum totul trece.
Iar eu ma schimb din a mea Roza.
In Riga Crypto…
Mort si rece…

2 comentarii:

  1. bah coaie, cand o sa ajungi vreun scriitor consacrat si o sa iti studieze astia poeziile la scoala stii care o sa fie replica: "baga-mi-as pi\ula-n mortii lui de poet betiv si drogat, se tripa si scria poezii sa ne omoare pe noi la scoala". Poate ca nu ma crezi ca asa o sa fie, da asta zic eu dupa fiecare lucrare la romana!:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut poezia.Totusi,incearca sa folosesti diacritice.Ajuta poezia.
    Cu apreciere,Danut.

    RăspundețiȘtergere